PLJAČKAŠE IZDAO AUTOMOBIL/01.08.09.
Mostar: Nakon nekoliko pokušaja da pokrenu auto star 20 godina, nespretni lopovi su se dali u bijeg pješice, a za njima su potrčali zaštitari banke
Nakon što su u subotu oko 10.30 iz UniCredit banke u Mostaru uz prijetnju 'kalašnjikovom' otuđili manji iznos novca, lopovi su pokušali pobjeći Fordom Escortom starijim više od 20 godina koji nije mogao upaliti. Kako prenosi Bljesak.info, nakon nekoliko pokušaja da pokrenu stari automobil, nespretni lopovi su se dali u bijeg pješice, a za njima su potrčali zaštitari iz banke i nekoliko građana. Jednog od pljačkaša zaustavio je pravosudni policajac ispred zgrade Županijskog suda u Mostaru. Kod uhvaćenog pljačkaša čiji identite za sada još nije objavljen bio je sav opljačkani novac koji je vraćen banci, dok za drugim pljačkašem policija intenzivno traga.
Automobil pljačkaša ostao je ispred banke i u njemu su 'zaboravili' automatsku pušku 'kalašnjikov' korištenu u pokušaju pljačke. Na svu sreću, u ovom nespretnom pokušaju pljačke nitko nije ozlijeđen, a jedna trudnica koja se nalazila u banci pretrpjela je manji šok.
Automobil pljačkaša ostao je ispred banke i u njemu su 'zaboravili' automatsku pušku 'kalašnjikov' korištenu u pokušaju pljačke. Na svu sreću, u ovom nespretnom pokušaju pljačke nitko nije ozlijeđen, a jedna trudnica koja se nalazila u banci pretrpjela je manji šok.
ZA SKIDANJE PJESAMA PRIJETI MU GLOBA OD 4,5 MILIJUNA DOLARA/31.07.09.
Američki student Joel Tenenbaum mogao bi platiti globu od 4,5 milijuna dolara jer je od 1999. preko interneta ilegalno skinuo više od 800 pjesama. Tužile su ga četiri izdavačke kuće, a sud ga je proglasio krivim za kršenje zakona o autorskim pravima. Uskoro će biti određena svota koju mora platiti. To je drugo suđenje u SAD-u zbog ilegalnog skidnja glazbe. Prošli je mjesec završena parnica u kojoj je samohrana majka iz Minnesote trebala platiti 1,92 milijuna dolara za skidanje 24 pjesme.
VLAK SMRTI/24.07.09.
Neslužbeno: U nesreći nagibnog vlaka poginuli su Petra Radić, Domagoj Alvir, Lorraine Bodet, Emil Gaj, Krešmir Trajbar. Šestu žrtvu još identificiraju
Kako se doznaje, u stravičnoj nesreći nagibnog vlaka kod Kaštela, poginuli su Emil Gaj (54), Petra Radić (18), Domagoj Alvir (21) iz Zagreba, Krešimir Trajbar, Francuskinja hrvatskog podrijetla Lorraine Bodet. Još nije poznato tko je šesta žrtva nesreće te se utvrđuje njen identitet na splitskoj patologiji.
Slobodna Dalmacija javlja da su u bolnici zadržani Paula Romani (26) iz Kaštela, Janko Ognjanovac (26) iz Zagreba, Ana Martinović (57), Francuskinja Lea Combier (20), Iva Šimić (51) iz Splita, Juraj Anzulović (26) iz Zagreba, Kristina (31) i Davor Puškarić(34) iz Zagreba, Suzana Potrebić (49) iz Zagreba, Katica (55) i Drago Hossu(63) iz Križevaca, strojovođa Joško Palinić (41), Mijo Smolčić (21) i Marija Koruga (21). Na dječoj kirurgiji je 14-godišnji I.Š. iz Splita.
Nagibni vlak iskliznuo je s tračnica između pstaja Labin Dalmatinski i Kaštel Stari u petak u 12.08 sati. Nakon što je iskočio iz tračnica, cijela kompozicija se zaustavila pred provalijom. Uz šest poginulih, u splitsku bolnicu je prevezeno još 55 ljudi. Njima su uz brojne spasitelje, pomagali i neozlijeđeni putnici. Teško ozlijeđene ljude izvlačili su i helikopterima zbog teško dostupnog terena. U bolnici su liječnici pričali kako ovakvo stanje nije bilo od rata. Brojni ljudi tijekom dana su pohrili davati krv kako bi pomogli unesrećenima.
Hrvati su ih kupili osam. Grubišić je u analizi zaključio da zbog velike brzine i nagiba upravo svim nagibnim vlakovima, bez obzira na seriju, puca osovina. Nijemci su zamijenili osovinu 15 posto debljom i izbjegli nesreće i iskakanja vlakova. Smatra da bi svaki vlak trebalo ultrazvučno pregledati svakih 30.000 kilometara i vidjeti ima li oštećenja. U HŽ-u tvrde da naši vlakovi nisu isti tip kao oni u Njemačkoj kojima pucaju osovine.
TEK ĆE ISTRAGA UTVRDITI PRAVE U
Kao jedan od mogućih uzroka nesreće spominje se tekućina za zaštitu pragova od požara kojom je vozilo za posebne namjene ranije prskalo tračnice. Zbog toga se možda na tračnicama stvorio tanki film zbog kojega vlak nije mogao kočiti nizbrdo te je iskliznuo iz tračnica. Navodno je problem u tome što je premalo vremena prošlo od prskanja tračnica do prolaska nagibnog vlaka. Isti vagon krenuo je prema mjestu nesreće te je jedva izbjegnuta još veća nesreća. Vagon je ubrzavao, a spasioci su pred njim skakali u stranu. Vozač je iskočio u zadnji tren, a vagon je okrznuo vlak u kojem su još bile žrtve i uspio se zaustaviti nakon iskakanja iz pruge. Uz smjesu kojom su prskane tračnice spominje se i mogućnost da vlaku nisu radile kočnice, a i putnici su kasnije govorili kako je kondukter rekao da kočnice ne rade. Zbog velikih vrućina spominje se također i kako je moguće da je popustio metal tračnica.
Nema komentara:
Objavi komentar